Wednesday, April 7, 2010

My name is Rania Raheme

Hi, my name is Rania Raheme, adik baru kepada Hazim, Hazim & Aariz...
xx
skrg saya dh berumur 2 bulan, badan pun dah keras n kepala pun dah tegak.. cepatnya masa kan??
xx

xx
inilah hobi saya ....... mengagah le.... pantang kena agah melopong2 ler mulut saya nihhh..
xx

xx
untungnya saya ada 3 org abang2 yg sgt penyayang ...huhhh tiap2 minit nak kiss saya je sampai naik rimas dibuatnya, lebih2 lg abg aariz tu le, sampaikan abg2 yg lain naik jeles tau sbb kena marah ngan Aariz bila derang nk pegang saya... tgk le tuhh..
xx

xx
Mari berkenalan ngan saya dulu..
xx
Saya lahir pada 6 Feb 2010 @ Pusrawi, kul 9.30pm normal delivery, berat 2.85kg (ringan dr abg2 yg sumer >3kg... girl kan, kecik le sket.. hehe)
xx
Alhamdulillah, kelahiran sgtlah mudah & senang, mari view gambar2 saya dr lahir sampai le ke hari ini...
xx
layannnnnnn...
xx
ni masa beberapa jam pas lahir, pas dah dibersih & azan oleh abah saya... tengok le tu saya je mengiring, babies lain sumer baring menegak jer..
xx

xx
ni lak masa saya berumur 4 hari, kena balik ke Pusrawi utk check jaundice, alhamdulillah ok je.. mengikut kata doktor kalau jenis darah mak & anak adalah sama, maka chance utk jaundice sgt le tipis.. mmg darah kami sama jenis pun :)
xx
tgk ibu saya tu, masih chubby n berstokin lg datang spital, maklum le dlm pantang....
xx
xx
ni lak masa baru balik dari jab 1 bulan... saya jerit kejab je time kena cucuk, pastu bila dh kena agah ngan doktor terus saya sengih balik... terer le saya nih.. hehe..
xx

xx
Pada sumer saudara mara & kengkawan yg dtg visit saya tu, tima kasih byk2.. byknya hadiah & $$$ yg saya dapat... for those yg antar sms, email & ucapan thru fb pun byk2 trimas ok, byk gambo2 yg abah saya upload dlm tuh.. ada yg tak bertapis lagi... apa le abah ni kan??? we really appreciate it, tak menang tangan ibu & abah saya layan saudara mara & kengkawan yg datang tgk 'orang baru' nih..
xx

xx

xx
skrg ni xtvt saya sibuk berjalan le, biasa le dh masuk group 3 Abdul, outing je le..
xx
ni officially saya kuar ghumah lepas pantang, abg Ajim ajak saya bekfast kt tempat feveret dia mana lg kt Old Town White Coffee & pastu gi Giant....
xx
jgn tak caya saya dah pun gi waterfall tau, outing maaa...nanti kita sambung stories lenkali ok..
xx

xx
ooooooooooooo... saya dh ngantuk... nak tidooooooo (wupppsss... anak dara lupa nk totop mulut daa..)
xx


xx

No comments: