Tuesday, July 19, 2011

I'm gonna be around

Sinambungan dari entry tentang 9th anniversary & entry terGuris itu..

hmmm... sumer org mesti ada lagu kegemaran kan?

ada tak kategori 'our song' ?

haa.. kiterang mmg ada...

lagu dr MLTR ni mmg kiterang consider as 'our song'..

dari zaman bujang time couple2 dulu...

eceh3..


lagi boleh nanges dengar lagu ni time abah gi umrah sorang2 dulu..

maklum le tak penah berpisah lama2 gitu..

*hamboi.. gataii punyer statement gitu!"

hek eleh..

biasa le jiwang sket2 masa dlm period 'bercintan cintun' lagi kan..

so skrg kalau lagu ni kuar kt radio kiterang leh angkat2 kening sambil senyum2 le..

hehe...

kelakar kalau ingat zaman berchenta dulu..

orait..

jom nyanyi...


~ I'M GONNA BE AROUND ~

It's been so long since we took the time

to share words from deep inside us
We're in our own world spinning our wheels
but you know how I feel

Well since the first time I took your hand
my love for you has just been growing
You always seem to understand
You know how I am

I'm gonna love you til the end
I'm gonna be your very true friend
I wanna share your ups and downs
I'm gonna be around

When you're alone and I'm away
don't be sad don't be afraid
I'm gonna turn my thoughts to you
like I always do

I'm gonna love you til the end
I'm gonna be your very true friend...

Catch you when you fall
Hold you when you're down
Sharing every moment
I wanna show you all I do
I believe I've found a miracle
in you

I'm gonna love you til the end
I'm gonna be your very true friend...

But even though the cold from your still beating
and even though the cold in your eyesmakes me freeze all the time



ohhhhh i luv this song...

nice melody, nice lyric & very meaningful.

love.. love.. love..

sampai bila2 pun...

i'm gonna be around dear..



2 comments:

::Putri Naza:: said...

laa sama laa kiter...
Tapi lagu 'paint my love' MLTR
kiter mmg suker giler ngan lagu2 MLTR...

Oh Ibuuu said...

Pu3, mmg nk kata sumer lagu MLTR best2 kan.. dr dulu smpai skrg xjemu2 didengar..