Friday, April 10, 2009

Semasa aku masih beruniform skolah

Lawak le tengok gambo ni, ni tengah dok belek album lama le boleh terjumpa lak gambo ni...

tapi yg sumer girls punya gambo ntah .... lost somewhere, ni masih tengah menjejak ni..

Nasib le blog ni rasanya tak ramai ex-student Acc 1 yg view, kalau tidak parah le...

Ok... enjoy le tengok muka memasing yg masih muda belia... skrg??? no comment! tau le ramai yg senang hati & senang perut (boroi).. hehehe... jgn marah ye, i gurau je..

I believe all boys in our class were included in this pix!

* tak tahan le tengok si Hiyatul tu...
posing kalah pompuan you!



Al-fatihah buat arwah Hairul, semoga rohnya ditempatkan di antara org yg diberkati & dirahmati..

...masih teringat arwah yg bubbly & suka mengusik n menyakat kengkawan lain.......


//

10 comments:

khai said...

wei, aku ader gambar nie..aku rasa ader 2-3 version gambar beboy kat tangga nie..kelakau...semua dah kawin kan?

khai said...

ekk..lupa si zaidi, syed & roduan jer belum kawin.u

aziezd said...

Al-Fatihah..utk Hairul....dia lah teman aku masa kelas mlm dulu...x leh ku lupa jasanya sepjg menjaga aku bila ada kelas mlm...ialah dah aku satu2nya sepupu dia kat situ...jgn x tahu...

aziezd said...

tggu je lah jemputan dr mrk tu....& miss Aleen kita...tgk je sapa dulu...he...he...

rasanya dlm thn nie ada jemputan utk kita ke x????????

aziezd said...

Ina..kalau gambar utk girl memang lah Azie byk simpan cuma x sempat nak scan & upload je...

Insya Allah kalau ada masa nanti akan ko pamerkan...tggu....

Ibu kami said...

khai, mana ada gambo2 lama tu share le... mana le tau ada yg xde dlm my album.. zaidi, syed & roduan tu tunggu puteri kayangan masuk meminang derang... tu pasal le lambat.

zie, laa... arwah tu sepupu ke? baru tau.. pasal ms moderator tu kena tanya tuan punya badan sendiri le.. surprise!!
haaa.. byk2 gambo lama tu jgn lupa share.. sonok belek gambo lama balik.

khai said...

Zie, ramai pulak sepupu sepapat kau yer kat kerinchi nie yer. Ader yang lain ker?

Pasal gambar lama ader banyak tp aku tak ler suka2 scan kat opis nie sesuka hati...sbb boss aku ader dok mgadap muka akak yg jelita nie

Ibu kami said...

nasib baik duduk ngadap boss, kalau tak tu... terbalik le scanner tu kena keje ngan ibu yg jelita tu yer.. hehe.. khai, jgn perabih rete co. sape yg nasihat camtu dulu..

Destinasiku said...

baru skang tau arwah sepupu kau ye..nape kita tk penah tahu or mmg kita bukan type yg bz body hikhikhik

azie nie tkde lah statement lain selain bab kawin

Ibu kami said...

jgn jeles leen, zie tu laku sbb tu dia citer pasal kawin... hehe..