Wednesday, December 29, 2010

Anak buah baru penutup 2010

Alhamdulillah pada hari Jumaat minggu lepas dapat sorang lagi anak buah perempuan..

ni gambar baby tengah jemur nih.. ada kuning sket..



kelahiran baby baru ni automatically dah jadikan cucu opah seramai 11 orang (7 lelaki, 4 perempuan)... Welcome to the club cucu2 Atuk Zainal Abidin & Opah Zaharah.. :D

nanti seawal tahun 2011 di bulan Feb dan bulan Mac akan tambah lagi 2 orang baby lagi, iaitu baby kepada kakak & juga adik.... InsyaAllah....

wah3 murah rezeki cucu2 nih...


tahniah keatas kelahiran baby baru buat my brother - Mohd Hanafi & adik ipar, Nur Aleesya..

dah dapat sepasang anak.. yg comey2, sihat & sempurna belaka...


baby cute sangat..
wah meriahnya ngan anak2 buah.... sangat riuh & best okey berkeluarga besar nih esp bila berkumpul ramai2 time raya & family gathering... bagai nak terbalik umah dibuatnya... best3....i like :D


hi & hello...

saya Adam Faris, abang kepada baby baru ni....

sukanya saya dah dapat adik ... girl pulak tu tau....

comey baby saya nih...cam saya jugak.. hihihi..



so pasni leh le baby saya main2 ngan rania....



haaaa sebenarnya baru semalam abah saya daftar nama adik saya...

adik saya namanyanya AIRA SOPHIA... kan sama cam saya huruf A...

sekian saya cerita saya...

assalamualaikum.....





No comments: