Thursday, January 22, 2009

Umrah... dilemma lagi..

From last week my mom mentioned that she is going to perform Umrah in March with my aunt.. eventhough not confirmed yet but at least she has given me heads up on this.


The problem now is ... who gonna look after my 3 heroes? All of them are too attached with my mom, looks like I hv to take 1 week off & hubby also hv to take 1 week off... maybe its time for me to do my mandatory leave as well.... arghhh.... hope nothing urgent will come up @ office during that period.


Dilemma again.... never ending stories...


Takut anak2 demam je sbb rindukan opahnya... ke takut opah yg demam sbb rindukan kenakalan my 3 Abdul? saper nak jawab tu?


ibu dukung baby tua, haziq
opah dukung aariz
ta'a (my sis) dukung nurin

4 comments:

aziezd said...

jgn ibunya yg demam dah lah coz nak layan 3 heronya tu...apa2 pun nie lah masanya anak2 nak bermanja & membuli ibunya pulak...

Ibu kami said...

xsampai demam zie, hilang suara tu possible jugak.. asyik menjerit & bersilat jer..

khai said...

relakslah Ina, kalau hang dah plan nak cuti seminggu..apalagi hang plan jugak gie cuti2 malaysia.

Anonymous said...

ok gak idea tu khai... akan dipertimbangkan...